zondag 5 februari 2012

weer een weekje verder

De afgelopen week is erg goed gegaan met Ruben,
Hij spuugt nog wel af en toe nog wel maar er zijn heel soms ook dagen dat hij niet meer spuugt.
Ik denk dat de antibiotica wel heel goed zijn werk doet.
Het vervelende is wel dat Ruben wel nog de aandrang heeft om te spugen dus meestal rond 5 uur roept
Ruben mij wakker en dan is het wel of niet spugen maar daarna wil meneer niet meer slapen.
De dagen beginnen dus al erg vroeg. En dat is soms best zwaar zeker als er dan 's nachts nog eens berichtjes op mijn telefoon worden gestuurd waardoor je dan weer wakker bent en eer je dan weer slaapt
is het alweer 5 uur. Ik hoop ook dat dit nu niet meer gaat gebeuren en anders gaat voortaan de telefoon maar uit is niet anders. De mensen die me heel hard nodig mochten hebben zijn wel in het bezit van het huisnummer.

Deze week word voor Ruben weer een drukke week.
Maandagmorgen gaan we weer beginnen met school heerlijk gymmen in de gymzaal van de basisschool dat is toch wel heel mooi.
Dinsdagochtend mag Ruben zich samen met Bjarne gaan melden bij de diĆ«tiste dus word weer spannend voor allebei. Ik ben heel benieuwd. Merk wel dat Ruben wat zwaarder word als ik hem op til. En donderdag is DE grote dag ze gaan bij Ruben zijn mic Key plaatsen dus weer een dagje naar het AMC . en vrijdag gaan we nog een ochtendje naar de KKK dan is week weer om ...

Komt om er komt dus zeker weer een vervolg.

Verder heeft Ruben natuurlijk heerlijk met zijn broers in de sneeuw gespeeld nadat we een slee hebben gekocht ... glijden van de heuveltjes geweldig vond hij het en Bjarne viel van de slee ... Ruben wist gelijk wat hij moest doen hoppa sneeuw pakken en gelijk zo in het gezicht van Bjarne ... ik moest er vreselijk om lachen Jarno kwam ook nog even glijden niks is leuker dan met je broers samen in de sneeuw spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten