donderdag 5 januari 2012

04-01-2012

Vanmorgen vroeg belde de thuiszorg of ze al om 10 uur kon komen nou lekker dacht ik dan heb ik
verder de dag voor mezelf.
Na het middagdutje ben ik maar eens in de auto gestapt en richting Monique gereden om de bakken van de oliebollen en appelflappen terug te brengen en had natuurlijk 1 bak gevuld met stoofpeertjes.

Daarna zijn we door gereden naar de apotheek want daar zouden de gaasjes klaar staan die besteld waren.
Nog even met een oud collegaatje staan praten en daarna boodschapjes gedaan ... wel heel raar niemand kijkt meer nar Ruben heerlijk gewoon weer kind zijn zonder aangekeken te worden.
Thuis aangekomen toch eens een blik op de gaasjes geworden en ja hoor het zal natuurlijk weer niet....
het waren de verkeerde.
Ondertussen waren de jongens thuis en hebben we jas maar aangedaan en Ruben in de buggy gezet en zijn we maar weer richting ziekenhuis gelopen om de gaasjes om te wisselen.
Dat werd een hele zware klus want ze hebben gewoon niet de gaasje die ik moet hebben die moet ik bij de TEFA bestellen maar het VU zei juist bij de apotheek ...pfff ... nou na een half uur daar in de pc zoeken en 4 man personeel heb ik het maar opgegeven en zijn we richting huis gegaan ik ga morgen wel de kinderchirurg bellen.
Op de terugweg maar even gestopt voor  een bigmac eindelijk !! en na heerlijk gegeten te hebben met alle meiden uit jarno's klas daarbij ( die waren er toevallig ) en toe gekeken worden door de buurjongen die druk aan het werk was zijn we naar huis gegaan.
Daar liet mij dat gaasje maar niet los ... hoe kan dat nou toch allemaal dat alles elkaar tegen spreekt.
Zelf maar weer op de TEFA site gaan kijken en ja hoor gevonden.
Dus heel snel de gaasjes besteld en hoop dat ze morgen binnen zijn anders zit ik zonder :(.

Lekker Ruben op bedje gelegd die was wel heel moe van deze dag ...

word vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten