donderdag 19 januari 2012

toch wel hele erge pech

De afgelopen dagen zijn niet echt lekker verlopen.
Ruben ging steeds meer spugen en voelde zich echt niet lekker.
Dit resulteerde er in dat ik op maandag 16 januari contact heb opgenomen met de MDLarts
van het AMC.. omdat zowel Ruben als ik aan het eind van ons kunnen begonnen te raken.
De arts was heel resoluut we gaan hem opnemen en aangezien het al avond was toen hij belde
zou hij zo snel mogelijk alles gaan regelen.
Uiteindelijk is Ruben opgenomen op woensdag 18 januari en weten we niet hoelang het nog gaat duren.
Vandaag 19 januari hebben ze de sondevoeding weer opgehoogd hij stond immers weer op 30 ml per 24 uur die was veilig bevonden door iedereen. Dus nu weer op 40 ml en morgen in 1 x door naar de 50 ml nou dat heb ik thuis nog niet eens gehaald dus het zal mij benieuwen hoe dat in de nachten zal gaan.

Ik verblijf op advies van hier in het Ronald macdonalds huis en daar zag ik eerst best wel tegenop.
Maar ik moet zeggen dat het me na 1 nachtje best bevallen is niet de hele nacht wakker van de ziekenhuis geluiden en toch heel dichtbij Ruben .. echt geweldig ook hoe ik daar werd opgevangen gisteren.

We gaan vannacht weer kijken hoe het nu met het spugen gaat maar ik denk vanavond dat het nog wel
mee gaat vallen. Ik vrees meer voor de 50 ml van morgen.

Helaas heb ik in het ziekenhuis maar zeer beperkt internet  maar ik zal proberen zo veel mogelijk
de blog toch bij te houden maar weet niet of het elke dag lukt.

Maar het word vervolgt !!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten