dinsdag 13 december 2011

dagje Flevo en VUmc

Maandag 12-12-2011

Vanmorgen mochten wij (Ruben en ik ) ons melden bij het Flevo daar ging de longconsulente naar Ruben zijn longetjes luisteren dit was hoop vol.. Toen werd Dr Tim Vreede erbij geroepen die luistert ook altijd nog even en Ruben en Tim zijn hele dikke vriendjes.Toen Tim binnen kwam riep Ruben gelijk :"dokter Tim ik krijg een gatje (geen GAATJE) in mijn buik"we hebben er best wel even om moeten lachen.
We gaan gewoon door met vernevelen absoluut niet stoppen en de rest blijft het zelfde het is allemaal te dicht op de operatie om nu te gaan minderen of weer over gaan op pufjes.

Klaar in het Flevo snel de auto in voor een ritje naar Adam naar het VUmc  gelukkig geen file onderweg en wel makkelijk te vinden.
Auto geparkeerd en toen op zoek naar de polikliniek mensen zagen me schijnbaar wel iets zoeken en zorgde al snel dat ik bij de juiste balie terecht kwam #goedeservice.
We werden in een leuke kinderwachtkamer gestald en later binnen geroepen de kinderchirurg was onwijs aardig en Ruben liet weer vrijwillig naar zijn longen en buik kijken. even alle vragen die ik had gesteld nu weer een hoop duidelijk.. weer terug naar de kinderwachtkamer en wachten p de anesthesist.. die kwam ook weer razendsnel leuke jonge meid ging tekenen met Ruben en spelen en ondertussen werd besproken hoe en wat er zou gaan gebeuren. Aan gegeven dat Ruben zeer moeilijk te prikken is en of ik de EMLA op zijn voeten mocht doen maar in het VUmc werken ze niet met emla en Ruben gaat gewoon met een kapje slapen en daarna gaan ze pas een infuus zetten .
De operatie gaat 2,5 uur duren en we mogen ons donderdagochtend om 8 uur melden bij de portier.
Het is de planning dat Ruben om 11 uur de OK in gaat.
Allemaal best spannend.
Nu even zorgen dat mijn griepje weg gaat anders kan ik er straks niet eens bij zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten