vrijdag 30 december 2011

30-12-2011

Tsja waar zal ik vandaag eens beginnen....................

Gisterenavond is Ruben pas heel laat gaan slapen en om een uur of 4 is hij begonnen met krampen in
zijn darmen en dat werd steeds heftiger maar ja morgen was ik thuis moet ik het ook zelf oplossen dus ik ga geen zuster lastig vallen. Gelukkig lopen ze ook af en toe wel binnen zo kwam onze ook binnen gewandeld en zou de zak voeding gaan vervangen en ze stond nog niet naast Ruben of hoppa daar kwam alles eruit helaas was het sondevoeding dus schrokken we wel.
Snel Ruben schoongemaakt en alles weer opgeruimd maar hij had toch 70 cc overgegeven dat betekend 2 uur pomptijd.
Ruben bleef pijn in zijn buikje houden na een zetpil en na 2 uurtje nog een diclofenac leek het wat beter te gaan...
Maar ja de zuster van de nacht zei zo van dit is toch zeg maar niet goed en ik denk ook dat het beter is dat je vandaag niet naar huis gaat vind dat niet zo verstandig en ze zou een verslag erbij doen van wat ze nu had gezien.
De ochtendploeg kwam en daarbij ook de artsenronde om 8.15 uur die hebben zeker 20 min voor de deur staan praten wat ze nu wel of niet gingen doen. De arts assistent kwam binnen en zei ik ga iets zeggen wat ik niet mag zeggen SHIT  en nu het volgende probleem ,...hoe kan dit ... Ja dat is iets wat ik me al langer afvraag sonde in de darmen doen en het dan terug lopen naar de maag en het dan weer eruit spugen ,.... maar goed ik ben geen dokter .. 's middags kreeg ik te horen dat ze hem toch ieder geval nog minimaal 1 nacht willen houden om te kijken wat hij dan gaat doen dus ik zit i.p.v. met mijn billen op min eigen bank op een plastic stoel die ik nu wel zat ben.
De kinderchirurg heeft de hele dag op de ok gestaan en tussen de operaties door wel naar het probleem Ruben gekeken en is dus gelukkig wel op de hoogte morgenochtend is ze er zelf en dan zal ik ook meer horen hoe en wat hoop ik.

Gelukkig hadden we vandaag ook wel afleiding paps en mams zijn met de jongens geweest gelijk nadat ik te horen kreeg dat ik niet weg mocht en Bjarne is zelfs de hele dag gebleven en met Rick en Monique mee terug gereden want die waren er in de middag. ook Raymond is nog langs geweest na zijn werk,

Dus voor nu trek ik zo mijn bed maar weer uit de muur en ga ik proberen een nachtje te slapen
en heel hard hopen dat Ruben nu niet gaat spugen.

word wederom morgen natuurlijk vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten