zaterdag 24 december 2011

Zaterdag 24 december 2011

Vanmorgen kwam dokter Bakx al vroeg langs en vertelde dat hij zijn collega van morgen op het hart ging drukken dat de voeding niet met meer dan 5 ml naar boven mocht ...KLAP ... dat was dus niet vanavond naar huis weg sprankeltje hoop dit jaar kerst in het ziekenhuis. Ach het was toch al een zwaar jaar en de kerst zo vieren kan er dan ook wel bij. En volgend jaar word gewoon een top jaar voor Ruben en de andere jongens en natuurlijk ook voor mij.
Om half 11 kwam Raymond binnen en die ging even met Ruben spelen die liep toch al een rondje op de gang kon ik me tenminste even rustig douchen daarna heeft Ruben nog even in bed gespeeld en wat hapjes (lees 2) aardappel gegeten en de nodige doperwten fijn geknepen en was het alweer half 1 en was het bedtijd lampen op de gang gaan uit en alle kinderen gaan slapen.
Om 3 uur moest ik van de verpleging Ruben wakker maken omdat hij 's avonds zo laat pas in slaapt.
Nou dat was niet zo succes maar gelukkig kwamen opa en oma en Jarno en Bjarne snel daarna binnen en wilde Ruben naar de speelkamer maar toen we net op de gang liepen kwamen we Martin, Chretienne en Auriske tegen met rolstoel ??? met doos 1 en doos 2 en nog een tas ?? volgens mij wilde ze blijven logeren of zo :P
Ruben weer even in zijn bedje gezet en toen begon het ik kreeg een kaart in mijn handen met een mooie verhaaltje ... Wat een actie hebben ze op touw gezet voor Ruben.
Na de kaart te hebben gelezen mochten de jongens alle 3 cadeautjes uitpakken ... zo geweldig wat er allemaal voor de jongens in zat en ook allemaal knutsel spulletjes voor mij ga het toch nar oud en nieuw weer helemaal oppakken heerlijk !!!
na alle dozen te hebben uitgepakt was ik blij dat Ruben een grote kamer had want die stond nu wel helemaal vol. Ik zal de lijst met kado's die in het pakket zaten hier onder neer zetten.
Daarna kwam ook Ineke nog langs met Bjarne ( ja toevallig heet haar zoon ook Bjarne) Ruben is gek op Ineke omdat die op de bus rijd en Ruben en bussen ja das 1 en wat had Ineke natuurlijk bij zich een bus ook helemaal schot in de roos ... Ruben was echt wel moe toen de visite weg was is hij heerlijk gaan slapen en dat doet hij nu nog steeds zonder pijn ..... ik hoop dat ik zo ook de nacht door ga komen.

Hier onder de lijst met cadeautjes:
  • kuipje boter
  • plateau luxe buitenlandse kazen
  • mini sneeuwballen
  • een giga mooie super gave grote geocoin
  • en nog een mooie geocoin hele bij zondere
  • 5 pakjes toastjes
  • 6 flesjes cassis
  • 6 flesjes sinas
  • 6 flesjes cola
  • fles dropshot
  • 2 blikjes leverpastei
  • 2 blikjes vispate (tonijn + zalm)
  • 3 pakken dubbel fris
  • pak aanmaak chocomelk
  • zak m&m's
  • 30 zakjes chips
  • kerstbrood met spijs
  • chocoladestaaf met bonbons
  • kerstkoekjes
  • woezel&pip van marsepein
  • 2 marsepein smurfen
  • Bert en Elmo van marsepein
  • kerst tulband
  • kerstkrans met spijs
  • haaiesnaaiers
  • kaaspepsels
  • 3 x een super mooi kookboek ( wauw zei Jarno )
  • 4 kaartjes voor een film naar keuze in het omniversium
speciaal voor RUBEN
  • etui met potloden en een schaartje
  • proefabonnement van Woezel & Pip
  • knutsel doeboek Diego
  • kameel (snoopy jamiro)
  • memory
  • yahtzee
  • prikblok
  • Thomas de trein smoelenboek
speciaal voor Jarno en Bjarne
  • abonnement op de Quest
  • legospel shave a sheep
  • legospel race3000
  • legospel rames pyramid
  • spel stephenson rocket
speciaal voor Monique
  • abonnement knutselblad
  • knutselschaartje
  • 3x 3D foampads
  • 5 pakjes dubbele kaarten met enveloppen
  • zilver en goud marker/writer
  • 4x knutselstickers
  • een pak A5 knutselkarton
  • een pak A4 knutselkarton
  • papiersnijder
Nou ik geloof dat ik nu wel alles heb gehad ...lieve lieve geocache gekken
Dank je wel voor deze verschrikkelijke mooie kado's en de moeite die gedaan is om het allemaal voor elkaar te krijgen.
Mijn vader zegt altijd bij de geocachers zit een steekje los ... nou dat blijkt maar weer
Echt GEWELDIG traantjes zijn weg gepinkt niet alleen door mij .. er zijn geen woorden voor !!!

Voor vanavond maar eens afsluiten. Dit allemaal maar eens verwerken en morgen gaan we heerlijk kerst vieren.
's Middags allemaal gezellige visite weer heb er nu al zin in !!

word vervolgd

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kado's hebben jullie gekregen Monique, dat verzacht het een beetje dat jullie de kerst in het ziekenhuis moeten doorbrengen.

    BeantwoordenVerwijderen