maandag 26 december 2011

maandag 26-12-2011 2e kerstdag

Vannacht was een rampnacht Ruben begon toen ik naar bed wilde gaan met  krampen krampen en nog eens krampen pfff heel heftig weer je kind door het bed zien kruipen van de pijn.
De nachtploeg heeft een kruik gemaakt en met extra medicijnen is hij toch in geslapen en verder heeft hij de hele nacht in zijn slaap liggen kreunen en draaien maar Ruben heeft geslapen en ik niet maar goed dat heb ik voor mijn mannetje over.
vanmorgen moesten we om 10 uur gedoucht en al zijn dus dat was even aanpoten Ruben moest geheel afgekoppeld worden en kon even lekker douchen maar helaas toen we uit de douche kwamen en hem weer aan gingen koppelen was er 1 probleem ... het infuus zat dicht.
Dus er moest weer een nieuw infuus in jippie !!!! Gelukkig ging het prikken wederom in 1 x goed.

De kerstvrouw was nog op de afdeling en Ruben kreeg een cadeautje allemaal beesten die je in de dierentuin zit hij vond het helemaal gaaf !
En zelf voor zijn broers mochten we een cadeautje uitzoeken.
Daarna was het alweer slaaptijd en toen Ruben wakker werd ben ik met hem naar kinderstad gegaan met hem en hebben we op de 10e verdieping gekeken hoe opa en oma aan kwamen en wie waren daarbij Remco en Sonja dat was even heel leuk snel terug naar de afdeling even nog in het bedje gezeten en toen met de hele familie gezellig nog heel eventjes naar speelstad. Ruben had het voetballen uitgevonden maar ja met en infuus en een sondeslang aan een paal schiet dat niet echt op,

Daarna naar de afdeling terug toen heeft Ruben nog een crackertje gegeten en is daarna heel moe gaan slapen maar wat gaan we nu eten ..het is kerst en beneden was alles al dicht :( toen maar even praatje met de portier gehouden en die kwam met een stapel folders op de proppen ...
We kozen voor de Kantonees/sezuan/chinees maar die hadden ook nog Surinaams eten .... voor iedereen wat wils snel besteld en terwijl we zaten te praten war het eten er binnen een hele korte tijd.
Snel boven in de ouderkamer de tafel gedekt en we hebben met z'n allen heerlijk gegeten en na de koffie is iedereen naar huis gegaan en ik mijn hok gaan opzoeken. Daar aan de praat geraakt met een vrouwtje haar dochtertje krijgt morgen een operatie omdat haar dunne darm gedraaid zit en loopt ook met een sonde kindje is pas 1,5 jaar.. wel even lekker met iemand te praten die net zo iets mee maakt.
Ruben heeft onder tussen weer krampen en alweer een kruik gehad. ik ga heel hard duimen dat we vannacht een betere nacht hebben...

En nogmaals dank en een pluim voor iedereen die zo met ons mee leeft ... dat doet Ruben en mij ontzettend veel goeds te weten dat er zoveel VRIENDEN zijn die met ons meeleven !!!

word vervolgt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten