zondag 25 december 2011

zondag 25-12-2011 kerstmis

Vanmorgen werd het ontbijtje gebracht met wat fantasie was het een lekker kerstontbijtje.
Daarna lekker wat gespeeld met Ruben en tv gekeken. Om half 10 kwam Raymond dus ik me weer even lekker in de douche verstopt. Om een uur of 11 mochten we naar de open haard komen de hele afdeling kwam kindjes die niet uit bed konden kwamen met bed en al alle baby'tjes kwamen er ook nog bij met de zusters.
We hebben heerlijk met z'n alle kerstliedjes gezongen ..zo gezellig en toen dat was afgelopen kwam mijn vriendin Dunja met man peter en dochter Yara (voor Ruben jaja) met een hele grote mand met allemaal cadeautjes en heerlijke taart. Omdat het ondertussen lunchtijd was kreeg Ruben zijn eten patatjes met frikandel dus na elke hap frikandel of 1 patatje mocht Ruben een cadeautje uitpakken en zo at hij dus zelf aardig wat en wat zijn we weer verwent .. voor iedereen wat lekker 1 cadeautje ga ik achter slot en grendel zetten anders pikt de oudste het in hihi.

Na de cadeautjes was Ruben toch wel heel moe en zijn dinnetje en gezin ook weer verder thuis kerst gaan vieren. Raymond en ik hebben Ruben op bed gelegd en die is heerlijk gaan slapen. Raymond is weer naar dan gegaan om daar zijn kerst te gaan vieren.
Om 3 uur sliep Ruben eigenlijk nog steeds en kwam de volgende visite binnen ... Mijn andere dinnetje Monique met man Rick en mijn eigen grote knullen en die hadden gezorgd voor thee met een heleboel lekkers dus eerst Ruben maar wakker gemaakt en daarna heerlijk gegeten en thee gedronken. Als verrassing mochten de grote jongens met Monique en Rick mee om daar te gourmetten eerst wel even overleg gehad met oma en opa want die zouden hier komen met eten voor ons allemaal. gelukkig was dat geen probleem dus hop de jongens me mo en Rick weer richting Almere.
Toen ging de telefoon met Tommie is het goed dat we even langs komen ja gezellig !!!!
Ondertussen kwamen opa en oma er ook weer aan.
Tommie en Saskia kwamen en het werd weer erg gezellig ondertussen heeft Ruben toch weer een halve boterham met kaas gegeten.
Tommie en Saskia gingen weer naar huis en we hebben Ruben maar eens in bed gelegd en zijn toen aan ons kerstdiner begonnen opa had heerlijke ragout gemaakt en daarna hebben lekker zelf gemaakt slaatje.
na het eten zijn opa en oma nar huis gegaan en Ruben is heerlijk gaan slapen hij was deze avond lekker moe.

Iedereen dank je wel weer om deze dag toch een beetje met kerst gevoel door te kunnen brengen en voor de twitterfamilie/ geocache familie bedankt voor alle lieve berichtjes die doen me goed !!

word vervolgt ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten